Wstawaj uśmiechnięty każdego dnia !

Witaj, postaram się rozpocząć swoją jak i Twoją przygodę właśnie w tej chwili. Będzie to blog o życiu człowieka szczęśliwego z problemami doczesnego świata, na które nie mamy wpływu.

Ale może…

Zacznijmy od początku, jestem 23-letnim chłopakiem, który jeszcze kreuje się w życiu osobistym i zawodowym. Ironią było wybieranie szkoły średniej pod namową rodziców i osób starszych, którzy patrzyli na to wszystko przez pryzmat interesowności a tak naprawdę liczy się dla mnie w tej chwili szczęście, a nie potrzeby materialne. Myślę, że lepiej będzie jak dowiecie się o mnie nieco więcej z biegiem czasu. Nie chcę zbyt szybko stać się nudny, choć pewnie to nieuniknione.

sunrise-209146_960_720

Tej nocy miało miejsce ciekawe zjawisko, które powoduje, że piszę teraz wszystko nieco sennie. Dokładnie mowa o częściowym zaćmieniu księżyca, które jak zawsze interesuje mnie do tego stopnia, że nadłożenie kilkudziesięciu czy też setki kilometrów nie jest problemem. Problemem jest coś innego- zachmurzenie, które prześladuje mnie od dłuższego czasu gdy coś ciekawego dzieje się wyżej naszych głów. Ale można się do tego przyzwyczaić i jakoś to zaakceptować.

moon-141295_960_720

Ale… udało się! Mimo, że wydawało mi się, że skończy się jak zawsze zostałem pozytywnie zaskoczony i moja cierpliwość została nagrodzona. W tym blogu chcę właśnie dzielić się zjawiskami i codziennym obserwowaniem otaczającego nas Świata. Chcę pokazać Wam jak wiele cudownych rzeczy jest na wyciągniecie ręki. Chwytajcie to !

4 myśli w temacie “Wstawaj uśmiechnięty każdego dnia !”

  1. Wspaniałe zdjęcie Księżyca. Kocham na niego patrzeć, choć czasem (przy Pełni nie pozwala zmrużyć oka).
    Na Twoim zdjęciu wygląda jak z mrocznej powieści Neila Gaimana.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

